Sunday, September 17, 2017

Restaurantul de la Cetate

Revin cu aprecierile despre un restaurant pe care l-am mai prezentat, pur și simplu pentru faptul că este deasupra a multe locuri unde am vrut să mă simt bine, uneori reușind, alteori, nu.
Dorința de a ajunge la Cetate la maestrul Mircea DINESCU este foarte veche la mine. Numai acum la început de septembrie am avut fericita ocazie de a ajunge acolo. Restaurantul maestrului Mircea DINESCU este o locație, termen folosit acum în mod abuziv, specială. Mi s-a servit preparate de pește și să n-o mai lungesc, nota acordată este 10 cu felicitări pentru că:
- ospitalitatea este de 10 cu felicitări;
- mâncarea este de 10 cu felicitări;
- atmosfera este de 10 cu felicitări;
- servirea este de 10 cu felicitări.
Acest restaurant este locul unde mă voi întoarce pentru că merită să revăd un loc unde m-am simțit excepțional. Are și o parcare generoasă. 


Colecția de vinuri care au numele legat de cel al maestrului Mircea DINESCU reprezintă acel element care dă specificitate locului, printre nenumăratele piese de artă și antichitățile alese cu grijă de maestru și amplasate foarte inteligent în spațiul acela generos.

(18 septembrie 2017)

No comments:

Post a Comment