Saturday, September 23, 2017

Casa Argeșeană este de nota 10

Am revenit azi 23 septembrie la Casa Argeșeană, restaurantul din Pitești de pe Bulevardul Eroilor numărul 5. Politețea a fost maximă. Comanda a fost preluată fără comentarii, ținând seama de toate cerințele mele. Durata de preparare a fost rezonabilă. Calitatea a fost de nivel foarte bun. Personalul este foarte amabil și lucrează cu înalt profesionalism.
Șofer fiind am solicitat apă plată rece și rece a fost adusă. Am comandat și ceva la pachet, iar la plecare am uitat de ele. Ospătarul a venit după noi pe stradă și ne-a prins la stop să ne dea plasa cu cele două caserole, ceea ce înseamnă un gest absolut remarcabil.
Poziție ........................ ....10
Curățenie..........................10
Calitate servire.................10
Calitate mâncare..............10
Flexibilitate......................10
Raport calitate/preț..........10
Atmosferă........................10
Diversitate produse..........10
Muzica.............................10
Parcare.............................10
-----------------
Total                                100 puncte
Nota medie.........................10
Parcarea am rezolvat-o simplu pentru că la casa Armatei este o parcare cu plată. În fața restaurantului se elibera un loc, dar nu a mai fost nevoie. Am făcut un pic de mișcare pentru că mai aveam de rezolvat niște treburi în oraș după ce serveam masa.


(23 septembrie 2017)

No comments:

Post a Comment