Sunday, October 15, 2017

Cum se pierd clienții


Am vizitat restaurantul La Strada din Pitești, Bd. republicii 63. Am cerut diverse și pentru că știam că au niște clătite cu brânza dulce foarte bune, am cerut o porție. Mi s-a adus un ceva care nu mai avea nicio legătură cu ceea ce consumasem acum cinci luni, 21 mai 2017, respectiv,  14 octombrie 2017. Este o poruncă sa nu mai merg pe acolo, căci schimbarea a fost radicală și calitativă dar și cantitativă. Așa sunt oamenii lacomi care vor să facă avere din nimic și nu se gândesc decât cum să-l fraierească pe client. Bye, bye La Strada, for ever...


Nota pentru ce mi s-a întâmplat sâmbătă 14 octombrie 2017 este 5 (cinci), pentru că felul principal a salvat situația, deși și acolo era loc de mult mai bine.
(16 octombrie 2017)

No comments:

Post a Comment