Sunday, October 1, 2017

Din Fu, restaurantul chinezesc

Aventurile mele cu restaurante cu specific neromânesc m-au făcut să ocolesc unele dintre ele. La un restaurant italian am servit un simulacru de bruschetă cu 15 lei, la un retaurant libanez mi s-au servit cartofii reîncălziți. La un restaurant pe Decebal, care a și dat faliment mi s0a servit ananas în caramel o aiureală că ei foloseau rondele din compot, ca niște neprofesioniști ce erau.
Primind asigurări de la Răzvan ARITON, campionul național al anil 90 la culturism că restaurantul Din Fu  de pe stada MORUZZI nr. 76A, am făcut acolo o vizită ieri 30 septembrie 2017 și acord
punctajele următoare:
Diversitate ..................... 10
Servire.....................     ...10
Diversitate.......................10
Calitate.................     ......10
Cantitate..........................10
Prețuri................................9
Parcare.............................10
Curățenie..........................8
------------------------------
Total puncte.................... 78
Media...............................9,75
Am discutat cu cel care servea, un domn extrem de drăguț căci fiind prima dată acolo aveam nevoie de sfaturile sale. Ceea ce mi-a zis a fost perfect adevărat, lucru care m-a făcut să consider că tot ce mi-a zis Răzvan este adevărat, mai ales că el mi-a vorbit despre o persoană cu numele Marian, iar cel cu care am discutat chiar Marian era. Un lucru deosebit de interesant la acest restaurant este faptul că are și servire la domiciliu și cât am stat acolo și am servit ceea ce am solicitat, un număr de 6 persoane au venit acolo și au luat caserolele cu mâncare pentru acasă, ceea ce este o notă bună pentru acest restaurant.







(01 octombrie 2017)

No comments:

Post a Comment